Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016

Για τους εκπαιδευτικούς Αγγλικών & Πληροφορικής

ΔΑΚΕ ΔΕ Α΄ ΑΧΑΪΑΣ          Πάτρα, 21/9/2016


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΥΡΓΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΑΓΓΛΙΚΩΝ & ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

1.    Ενώ έχουν ήδη σταλεί τα δελτία κίνησης από τα σχολεία σε εφαρμογή της πρώτης εγκυκλίου (135800/Δ2/23-8-2016) για τη «διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας κατά επίπεδα γνώσεων στο γυμνάσιο», ενώ έχουν ήδη γίνει οι άρσεις λειτουργικών υπεραριθμιών των συναδέλφων με οργανική, ενώ έχουν ολοκληρωθεί οι προσωρινές τοποθετήσεις και το ΠΥΣΔΕ βρίσκεται στη διαδικασία των αποσπάσεων και των διαθέσεων για συμπλήρωση ωραρίου, έρχεται η νέα υπουργική απόφαση (152928/Δ2/19-9-2016) που ανατρέπει τα πάντα, μειώνοντας τη διδασκαλία των Αγγλικών σε επίπεδα και στη Β’ και Γ’ Γυμνασίου. Μάλιστα η νέα αυτή απόφαση ανατρέπει όχι μόνο την αρχική αλλά και την γραπτή απάντηση που εστάλη στις ΔΔΕ από στέλεχος του Υπουργείου και που βεβαίωνε ότι η αρχική απόφαση ίσχυε μόνο για την Α΄ Γυμνασίου.
          Ο αιρετός μας στο ΠΥΣΔΕ είχε δηλώσει την επιφύλαξή του ειδικά στις διαδικασίες των υπηρεσιακών μεταβολών των ΠΕ06, εκτιμώντας ότι η πρώτη εγκύκλιος άφηνε ανοιχτό το ενδεχόμενο της επέκτασής της και στη Β’ και Γ’ Γυμνασίου, καθώς πρόεκυψαν κενά και ανάγκη για πρόσληψη αναπληρωτών καθηγητών ΠΕ06.
          Το Υπουργείο με τη στάση του αυτή:
α) Δείχνει έλλειψη σεβασμού στους συναδέλφους εκπαιδευτικούς
β) Απαξιώνει την μέχρι τώρα εργασία των ΠΥΣΔΕ. Ενώ είχε δώσει εντολή έχουν ολοκληρωθεί όλες τις υπηρεσιακές μεταβολές μέχρι τις 2/9, πράγμα που δεν έγινε από κανένα ΠΥΣΔΕ καθώς ήταν αδύνατο να πραγματοποιηθεί, έρχεται εκ των υστέρων στις 19/9 και ανατρέπει τα δεδομένα, βγάζει υπεράριθμους εκπαιδευτικούς που δεν ήταν και δεν είχαν κάνει αίτηση για άρση υπεραριθμίας ή είχαν ζητήσει να τοποθετηθούν σε σχολεία που είχαν συγκεκριμένες ώρες, οι οποίες τώρα μειώνονται.
γ) Δεν σέβεται τους μαθητές που έχουν ήδη ξεκινήσει να λειτουργούν με συγκεκριμένο τρόπο, ο οποίος τώρα ανατρέπεται.

2.    Μετά την πρόσφατη επίθεση που πραγματοποίησε ο Υπουργός Παιδείας στους συναδέλφους ΠΕ19 και ΠΕ20 με την κατάργηση των ωρών του εργαστηρίου Πληροφορικής, επανέρχεται με νέα υπουργική απόφαση που ορίζει ότι «δεν ισχύει η στήριξη από τους καθηγητές πληροφορικής στο πλαίσιο δύο δίωρων την εβδομάδα των ομάδων των διαφορετικών ερευνητικών θεμάτων...» στα ΓΕΛ. Με αυτήν την απόφαση:
α) Αφήνει χωρίς την αναγκαία τεχνική υποστήριξη τους συναδέλφους που αναλαμβάνουν Ερευνητικές Εργασίες και οι οποίοι ευλόγως δεν έχουν πλήρη γνώση των ΤΠΕ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την ποιότητα των Ερευνητικών Εργασιών. Το Υπουργείο έχει αποδείξει ότι δεν νοιάζεται για την ποιότητα στην εκπαίδευση παρά μόνο για τις περικοπές.
β) «Τελειώνει» εργασιακά τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής από τα ΓΕΛ. Ένα ΓΕΛ με 9 τμήματα δεν καλύπτει πλέον το ωράριο διδασκαλίας ενός καθηγητή Πληροφορικής, ενώ ακόμα και ένα μεγάλο ΓΕΛ με 15 τμήματα δεν καλύπτει ούτε δύο εκπαιδευτικούς αυτής της ειδικότητας.
Επομένως, η εργασιακή ανασφάλεια των συναδέλφων Πληροφορικής εντείνεται. Γιατί το Υπουργείο «κτυπά» συστηματικά την ειδικότητα αυτή; Τι κρύβεται πίσω από τη δημιουργία τεχνητών υπεραριθμιών στους ΠΕ19 και ΠΕ20; Τι σκοπεύει να κάνει το Υπουργείο με τους συναδέλφους αυτούς;

Είναι φανερό ότι η συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ- ΑΝΕΛ υποβαθμίζει το δημόσιο σχολείο. Στοχοποιεί τους εκπαιδευτικούς και επιτείνει την εργασιακή τους ανασφάλεια.

Από την ΤΕ της ΔΑΚΕ ΔΕ Α΄ Αχαΐας